Externalizarea IT - reprezintă colaborarea cu altă companie care preia parţial sau în totalitate sarcinile administratorului de reţea sau a departamentului IT din compania dumneavoastră.
Avantajele unui contract de Externalizare IT?
- Costuri reduse cu personalul IT
- Beneficiati de suport tehnic telefonic permanent
- Personalul calificat si cu experienta in domeniul IT
- Pretul pentru abonamentul externalizare de servicii it este fix, astfel indiferent de numarul de probleme tehnice dintr-o luna nu veti plati nimic suplimentar in afara abonamentului de mentenanta it
- Timpul de interventie al echipei tehnice este foarte mic
- Asistenţă tehnică prin e-mail, web şi telefonică, precum şi asistenţă de la distanţă cu ajutorul unor programe
instalate în reţeaua organizaţiei dumneavoastră - Ofertele de service se adaptează necesităţilor fiecărui client
- Cresterea profitabilitatii
Abonamentele pot include următoarele servicii
- Administrarea sistemelor de calcul (desktop / laptop / server)
- Administrarea reţelelor de calculatoare
- Administrare şi mentenanţa echipamentelor periferice (imprimante, multifuncţionale, scannere etc.)
- Instalare/configurare sisteme de operare server, mail server, web server, file server, print server, backup
- Asistenţă tehnică de tip Help-Desk
- Securitatea informaţiei
- Soluţii pentru e-mail
- Soluţii pentru site-uri web
Administrarea sistemelor desktop / laptop / server
- Instalare / configurare software şi hardware
- Întreţinere periodică a echipamentelor la sediul beneficiarului
- Service garanţie şi post-garanţie la sediul beneficiarului
- Transportul echipamentelor în vederea reparaţiei şi punerii în funcţiune
- Instalare, upgrade şi configurare sisteme de operare (Windows / Linux)
Administrarea reţelelor de calculatoare
- Proiectare, configurare şi execuţie reţele de calculatoare
- Configurare servere / routere pentru retea
- Monitorizarea traficului, limitarea si/sau restricţionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de conţinut
- Soluţii de distribuţie a încărcării între conexiuni (load balancing), preluarea traficului pe conexiune auxiliară în cazul avariilor (failover)
Administrare şi mentenanţa echipamentelor periferice
- Instalare / configurare / aprovizionare cu consumabile
- Mentenanţă periodică, service în garanţie şi post-garanţie la sediul beneficiarului