Externalizare IT

externalizare-it

Externalizarea IT - reprezintă colaborarea cu altă companie care preia parţial sau în totalitate sarcinile administratorului de reţea sau a departamentului IT din compania dumneavoastră.

Avantajele unui contract de Externalizare IT?

  • Costuri reduse cu personalul IT
  • Beneficiati de suport tehnic telefonic permanent
  • Personalul calificat si cu experienta in domeniul IT
  • Pretul pentru abonamentul externalizare de servicii it este fix, astfel indiferent de numarul de probleme tehnice dintr-o luna nu veti plati nimic suplimentar in afara abonamentului de mentenanta it
  • Timpul de interventie al echipei tehnice este foarte mic
  • Asistenţă tehnică prin e-mail, web şi telefonică, precum şi asistenţă de la distanţă cu ajutorul unor programe
    instalate în reţeaua organizaţiei dumneavoastră
  • Ofertele de service se adaptează necesităţilor fiecărui client
  • Cresterea profitabilitatii

Abonamentele pot include următoarele servicii

  • Administrarea sistemelor de calcul (desktop / laptop / server)
  • Administrarea reţelelor de calculatoare
  • Administrare şi mentenanţa echipamentelor periferice (imprimante, multifuncţionale, scannere etc.)
  • Instalare/configurare sisteme de operare server, mail server, web server, file server, print server, backup
  • Asistenţă tehnică de tip Help-Desk
  • Securitatea informaţiei
  • Soluţii pentru e-mail
  • Soluţii pentru site-uri web

externalizare-it-retea

Administrarea sistemelor desktop / laptop / server

  • Instalare / configurare software şi hardware
  • Întreţinere periodică a echipamentelor la sediul beneficiarului
  • Service garanţie şi post-garanţie la sediul beneficiarului
  • Transportul echipamentelor în vederea reparaţiei şi punerii în funcţiune
  • Instalare, upgrade şi configurare sisteme de operare (Windows / Linux)

Administrarea reţelelor de calculatoare

  • Proiectare, configurare şi execuţie reţele de calculatoare
  • Configurare servere / routere pentru retea
  • Monitorizarea traficului, limitarea si/sau restricţionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de conţinut
  • Soluţii de distribuţie a încărcării între conexiuni (load balancing), preluarea traficului pe conexiune auxiliară în cazul avariilor (failover)

Administrare şi mentenanţa echipamentelor periferice

  • Instalare / configurare / aprovizionare cu consumabile
  • Mentenanţă periodică, service în garanţie şi post-garanţie la sediul beneficiarului

Comments are closed.